توسعه عمرانی ـ رفاهی روستاهای جزیره قشم با بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62754
ساعت 13:08 دوشنبه 17 آبان 1400
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از انجام فعالیت‌های عمرانی در روستاهای جزیره باهدف توسعه و بهسازی این مناطق خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري برنا، شاهد ملازم با اعلام این مطلب بیان داشت: پیرو بازدیدهای دوره‌ای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روستاها و تأکید بر لزوم توسعه این مناطق، بیش از 73 میلیارد و 500 میلیون ریال در 9 روستا جهت انجام عملیات عمرانی اختصاص‌یافته است.
وی افزود: ساخت دو پارک در روستای باسعیدو و زینبی به ترتیب بااعتبار 14 میلیارد ریال و 6 میلیارد ریال در کنار تکمیل دو پارک در روستاهای کوشه و خالدین هرکدام به اعتبار 8 میلیارد ریال، تهیه و تجهیز پارک روستای گامبرون به لوازم ورزشی بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال  بخشی از اقدامات این مدیریت جهت عمل به دستورات مدیرعامل سازمان و تأمین رفاه جامعه محلی است.
به گفته ملازم، ساخت سیل بند در روستای تم سنتی با 7 میلیارد ریال اعتبار، پروژه خاک‌ریزی جاده روستای گوری به روستای مرادی با 13 میلیارد ریال اعتبار، جدول‌کشی خیابان‌های روستای دیرستان و تکمیل ساختمان فرهنگسرای روستای کاروان هرکدام به ارزش 8 میلیارد ریال ازجمله دیگر اقدامات این مدیریت در راستای کمک به توسعه عمرانی و زیرساخت‌ها در روستاهای جزیره است.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تأکید کرد: این اقدامات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی است که در تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاران طی سنوات گذشته بسته‌شده بود و به علت عدم‌توان مالی دهیاران بلاتکلیف و‌ متوقف مانده بود، در حال انجام است.
ملازم ادامه داد: در همین راستا و باتوجه به اهمیت و لزوم رعایت سرعت و کیفیت، تمامی پروژه ها تا دو‌ ماه آینده به پایان رسیده و آماده بهره برداری هستند.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟