آغاز مسابقات فوتسال و کریکت جام رمضان در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36819
ساعت 14:30 دوشنبه 24 خرداد 1395
رئیس ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد چابهارگفت: به مناسبت ماه رمضان با شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مسابقات فوتسال و کریکت جام رمضان در دو مکان ورزشی جداگانه سالن چند منظوره منطقه آزاد چابهار و زمین کریکت دریا بزرگ در حال برگزاری است.

به گزارش فرینا، سید صادق کیا الحسینی در ادامه اضافه کرد: این مسابقات با همکاری هیات فوتبال، کمیته فوتسال و انجمن کریکت شهرستان چابهار از 19 خرداد ماه سال جاری با شرکت ورزشکاران رشته های فوتسال و کریکت آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ادامه خواهد داشت.

کیا الحسینی اظهار داشت: مسابقات فوتسال با حضور 20 تیم در چهار گروه 5 تیمی و مسابقات کریکت با حضور 10 تیم در 2 گروه 5 تیمی شامل تیم هایی از ادارات، سازمان، شرکت ها و غرفه داران منطقه آزاد چابهار می باشند.

وی بیان کرد: در این دور از مسابقات در رشته ی فوتسال 5 تیم و در رشته ی کریکت با 1 تیم با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار که اکثر بازیکنان همکاران سازمان و جوانان بومی هستند، شرکت دارند.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای کمک و توسعه به ورزش شهرستان چابهار و نواحی همجوار اقدامات زیادی از جمله احداث سالن ورزشی 2 هزار نفره، زمین کریکت منطقه آزاد چابهار، حمایت تیم های ورزشی (دومیدانی، فوتبال، فوتسال، کریکت و کینگ بوکسینگ و.. ) جهت اعزام به مسابقات استانی، کشوری و بین المللی و برگزاری کلاس های آموزشی انجام داده است.

 

شناسه خبری: 36819

آخرین اخبار

شهادت، اجر ده‌ها سال تلاش خالصانه و غیرتمندانه آیت الله رئیسی بود
جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟