بازدید سرمایه گذاران سنگاپوری از منطقه ویژه بوشهر

یک هیأت سرمایه گذاری سنگاپوری ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از نزدیک با زیرساختها و مزایای این مجموعه تولیدی و صنعتی آشنا شدند.


به گزارش فرينا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در اين بازديد ضمن تشریح مزایای منطقه ویژه بوشهر گفت: بسترهاي مناسبی براي همكاری تجاری و صنعتی دو كشور فراهم شده است و فعالان صنعتی و اقتصادی كشور مالزی بعنوان يك شريك تجاری از رفع تحريم ايران استقبال كرده و علاقمند به همكاری و سرمايه گذاری در ايران به ويژه استان بوشهر و منطقه ويژه اقتصادی بوشهر به لحاظ نزديكی به خلیج فارس هستند.
عبداله آورا تولید انرژی برق را از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری هیات سنگاپوری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دانست و افزود: این هیأت هم اکنون با منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به منظور ساخت نیروگاه 25 مگاواتی برق به مذاکره پرداخته است.
آورا ساخت بخشها و قطعات کشتی و تجهیزات حفاری و نصب سیستم ها و ماژولهای تولید دریایی و همچنین تعمیر و نگهداری تجهیزات ساحلی، پلت فرم ها و کشتی ها و تأمین تجهیزات تولید و حفاری دریایی را از جمله طرحهای دیگر این شرکت سنگاپوری برشمرد.
این مقام مسئول گفت: بر اساس اظهارات تولید کنندگان امسال همگان در توسعه فعالیت‌های صنعتی تولیدی تلاش مضاعفی می‌کنند و تمام تلاش خود برای تکمیل واحدهای صنعتی  افزایش تولید به کار می‌گیرند.

* رفع تحريم ها فرصتي مناسب براي توسعه اقتصادي ايران و سنگاپور
مدیرعامل شرکت کیم هنگ نیز هدف از اين بازديد را آشنايی با ظرفيت ها و پتانسيل منطقه ويژه اقتصادي بوشهر عنوان نمود و گفت: با تبادل نظر و انتقال اطلاعاتی كه مدیریت ارشد منطقه ویژه بوشهر انجام داد متوجه شديم كه زمينه همكاری های مختلف سرمايه گذاری صنعتی و تولیدی در این مجموعه وجود دارد.
توماس تان افزود: با رفع تحريم های انجام شده سرمايه گذاران سنگاپوری از اين فرصت و زمان طلايی برای سرمايه گذاری در ايران استفاده بهينه كنند تا شاهد گسترش توسعه اقتصادی و سرمايه گذاری بين دو كشور باشيم.




برچسب ها : منطقه ويژه بوشهر
امتیاز به خبر :