حیات تولید ملی در گرو حمایت از سیستم مالی

  • سه شنبه 25 خرداد 1395 - 15:12
  • 0 دیدگاه
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران دیدار کرد.
به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی در این دیدار یکی از اساسی ترین نیازهای مناطق آزاد را همکاری و حمایت بانک های داخلی مستقر در این مناطق دانست و گفت: حیات تولید ملی در گرو حمایت سیستم مالی است.

عرب باغی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس با وجود صنایع مختلف به صنعتی ترین منطقه آزاد ایران تبدیل شده و در آینده نزدیک به قطب تولید و صادرات کشور تبدیل خواهد شد، افزود: یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران خارجی انتقال ارز است که در این زمینه نیازمند حمایت و همکاری بانک های داخلی هستیم.

وی با اشاره به فعالیت 11 بانک داخلی در محدوده منطقه آزاد ارس ، خواستار کمک به حل مشکلات مالی و ارایه تسهیلات بانکی به سرمایه گذارن شد.
در این دیدار مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: مباحث مطرح شده و زمینه های حمایتی بررسی خواهد شد.

محمد رضا حسین زاده بعد از گزارش جامع مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از فعالیت های اقتصادی ارس گفت: در اولین فرصت برای آشنایی بیشتر به ارس سفر می کنم.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران واقع بوده و با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز می باشد. بنا به اذعان مقامات دولتی، منطقه آزاد ارس با ایجاد تحول در حوزه صنعت در مدت سه سال گذشته، صنعتی ترین منطقه آزاد ایران بوده و شرکت های ایرانی و خارجی متعدد با استفاده از موقعیت استراتژیک این منطقه و مزیت های قانونی سرمایه گذاری فعالیت های اقتصادی انجام می دهند.
برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :