برگزاري، دوره آموزشی سامانه های آماری در منطقه ويژه نوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : لازمه تحقق اهداف سازمانی وجود آمار دقیق و معتبر از عملکرد بخش های مختلف است.
به گزارش فرينا، سیاوش رضوانی در آیین گشایش دوره آموزشی سامانه های آماری که با حضور مسئولان و کارشناسان بنادر شمالی در منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت سامانه های آماری طراحی شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی، این دوره آموزشی می تواند گام های مؤثری در جهت کاهش مشکلات آماری بنادر بردارد.

در ادامه اين مراسم، يكي از کارشناسان اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را یکسان سازی آمارهای منتشره توسط بنادر در حوزه های مختلف عملیاتی برشمرد.

محمدحسین صفری با اشاره به لزوم تجمیع اطلاعات آماری، بر ضرورت انتشار آمار از طریق سامانه های آمار و عملیات تأکیدکرد.

در ادامه روش های بهره برداری از سامانه های مونیتورینگ، آمار عملیات، Qlik view توسط مدرسان اعزامی از اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی برای شرکت کنندگان تشریح شد .

گفتنی است، دوره آموزشی سامانه های آماری با حضور مسئولان و کارشناسان ذیربط بنادر نوشهر، امیرآباد، فریدونکنار، انزلی و آستارا، ۱ و ۲ آذرماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.



امتیاز به خبر :