باز پس گیری 124 هکتار اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 

مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: در راستای احیای حقوق بیت‌المال، 124 هکتار اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ارزش 50 میلیارد تومان از دست سودجویان خارج و به حقوق بیت‌المال برگشت شد.

به گزارش فرینا، غلامحسین کرمی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای 7 تیر سال 1360 از دعوت به همکاری بازرسان افتخاری و سازمان‌های مردم نهاد خبرداد و افزود: بازرسی استان بوشهر در راستای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی برای پیشگیری از تخلف و جرم از تشکل‌های غیر دولتی و مردم نهاد به عنوان بازرس افتخاری دعوت به همکاری می‌کند.
کرمی به محورهای عملکردی اداره کل بازرسی استان بوشهر پرداخت و گفت: در راستای برگزاری مناقصات و مزایدات در دستگاه‌های اجرایی استان پس از بررسی‌های تخصصی 76 مورد از این موارد به میزان267 میلیارد تومان لغو و تجدید شده است.
وی از انجام بازرسی‌های مستمر در دستگاه‌های اجرایی خبرداد و افزود: سال گذشته 30 بازرسی مستمر و 165 بازرسی موردی و 145 بازرسی گزارشی در دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.
مدیرکل بازرسی استان بوشهر با اشاره به ثبت 750 مورد شکایات در دبیرخانه و سامانه ملی شکایات گفت: با بررسی پرونده‌های انجام شده 77.3 هکتار اراضی تصرفی به بیت‌المال برگشت داده شد.
کرمی با بیان اینکه اداره کل بازرسی استان بوشهر تلاش می‌کند با نظارت و بررسی صحیح سلامت اداری و بهره وری را افزایش دهد افزود: در راستای احیاء حقوق بیت‌المال، در سه ماه نخست امسال 124 هکتار اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از دست سودجویان خارج و به حقوق بیت‌المال برگشت شد.
وی ارزش اموال تصرفی را 50 میلیارد تومان دانست و گفت: امسال چند مورد زمین‌خواری پیگیری شده که به‌زودی مساحت و ارزش آن اعلام می‌شود.
مدیرکل بازرسی استان بوشهر از ساماندهی معاملات حوزه نفت در استان بوشهر خبرداد و افزود: معاملات نفتی به ویژه در جنوب استان بوشهر امسال با تلاش اداره کل بازرسی استان ساماندهی می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.