مهارت ورزی، حرفه آموزی و توانمندسازی جامعه اروند از اولویت های سازمان است

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، مراکز فنی و حرفه ای و کمیته های امداد آبادان و خرمشهر، هم افزایی و برنامه ریزی هدفمند آموزشی و حرفه آموزی و توانمند سازی قشر آسیب پذیر جامعه اروند را مهم ترین دغدغه ها و برنامه های این مدیریت در حوزه آموزش عنوان کرد.

به گزارش فرینا، نشست مشترک علی الیاسی با ادارات مربوطه با حضور پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشد.
در این نشست که با هدف هم افزایی و برنامه ریزی آموزشی و حرفه آموزی و توانمند سازی قشرآسیب پذیر جامعه برگزار شد، علی الیاسی، مدیر آموزش این سازمان، هدفمند کردن فرآیند ها و برنامه های آموزشی از طریق تکمیل زنجیره آموزش و هم افزایی نهادها و مراکز مرتبط را از مهم ترین سرفصل های این مدیریت عنوان کرد.
الیاسی افزود: سیاست گذاری ما در آموزش به قشر آسیب پذیر، محرومیت زدایی آموزشی و رفع بی سوادی است و در این راستا آماده هستیم تا از هرگونه برنامه مدون و کارشناسی شده از سوی ادارات مربوطه استقبال کنیم.
وی گفت: توانمند سازی تحصیلی و حمایت از برنامه های آموزشی ویژه مناطق محروم شهری و روستایی مورد تاکید مدیر عامل محترم این سازمان است و ما نیز در این راستا در حال تلاش برای تحقق این امر هستیم.
مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای کاربردی ویژه خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد و ادارات بهزیستی می تواند نقشی موثر را در توانمند سازی آنها در جهت رفع محرومیت ایفا نماید و ما در این زمینه کلیه نهادهای مرتبط را دعوت به همکاری و مشارکت در جهت هم افزایی این موضوع می کنیم.
در این نشست، پیمان ادیبی، مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مستمر مدیریت آموزش در جهت تقویت فضای آموزشی منطقه، گزارشی از فعالیت های اجتماعی حوزه خود را در نشست مذکور ارائه کرد.
مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارها در پایان افزود: به منظور تقویت و توانمند سازی و برنامه ریزی در راستای برنامه های آموزشی و حرفه آموزی لازم است کارگروه تخصصی تشکیل شود و در آن کارگروه، برنامه های مدون تدوین و مورد بررسی قرار گیرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.