نوآوری جدید در حوزه‌های بیمه ضروری است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47949
ساعت 13:21 دوشنبه 2 مهر 1397
مشاور دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ایجاد شرکت‌های سوریتی باند(SURETY BOND) یا تضمین اجرای صحیح پروژه‌های عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به‌عنوان پایلوت و سپس گسترش به سرزمین اصلی دستاوردهای شگرفی خواهد داشت که نتیجه مهم آن اجرای بهینه، با کیفیت، کم هزینه و سریع زیرساخت‌های عمرانی است.

به گزارش فرینا، مجید صفدری افزود: ایجاد شرکت‌های سوریتی باند(SURETY BOND) یا تضمین اجرای صحیح پروژه‌های عمرانی  در اجرای بهینه، با کیفیت، کم هزینه و سریع زیرساخت‌های عمرانی موثر است و منابع مالی خوبی به‌عنوان حق بیمه نصیب شرکت‌های بیمه می‌کند.
صفدری با اشاره به ضرورت نوآوری در صنایع مالی برای مقابله با تحریم‌ها گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، منطقه خاورمیانه و اجرای تحریم‌های ظالمانه در حوزه پولی، مالی و صنعتی بر مدیران واجب است تا با نوآوری در جنگ تجاری حضور اثرگذار و کارآمد داشته و از تمامی توان و ظرفیت‌های سازمان تحت امرشان استفاده کنند.
به گفته وی از جمله ظرفیت‌های بالقوه کشورمان صنعت بیمه و شرکت‌های بیمه‌گر است که در صورت پذیرش ریسک‌های متنوع‌تر باعث ایجاد شرایط برد ـ برد در بین ذی‌نفعان می‌شود و پاسخ به نیازهای بیمه‌ای حوزه‌های بخش تولید، صنعت و پروژه‌های عمرانی باعث حفظ اقتصاد در مقابل تکانه‌های خارجی خواهد شد.

مشاور دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مسوول پیگیری و هماهنگی اجرای بورس بین‌الملل و بیمه‌های ضمانی افزود: به همین منظور یکی از نیازهای مهم و ضروری کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی که نفع آن بر همگان روشن است و سبب تقویت زیر ساخت‌ها، افزیش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی می‌شود، ایجاد و تشکیل شرکت‌های SURETY BOND است.

 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟