گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

شهرام آدم نژاد با حضور در ستاد فرماندهی پلیس شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از تلاش ها و خدمات فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و پلیس با حضور شهرام آدم نژاد، مدیرعامل شهر فرودگاهی و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی پلیس شهر فرودگاهی امام(ره) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، آدم نژاد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همکاران پلیس شهر فرودگاهی گفت: معتقدم جایگاه پلیس در شهر فرودگاهی امام(ره) باید ارتقا یابد و امیدوارم با تصویب اساسنامه جدید شرکت امسال این اتفاق رقم بخورد.

وی افزود: اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هفته گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی به تصویب رسید و با تایید نهایی دولت طبق بند 11 اساسنامه، از این پس تشکیلات رفاهی، خدماتی، نظام آیین نامه معاملاتی و مالی تحت مصوبه هیئت مدیره شرکت خواهند بود و ارتقا جایگاه پلیس مطابق این سیستم به آسانی قابل انجام است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) گفت: بابت همه تلاش های ارزنده و بزرگ‌منشانه نیروی انتظامی و پلیس شهر فرودگاهی صمیمانه سپاسگزارم، اگر اینجا افتخاری حاصل می شود در حقیقت حاصل زحمات شما بزرگواران است و خیلی خوشحالم که افتخار همکاری با نیروهای پرتلاش و خدوم پلیس در شهر فرودگاهی نصیب بنده شد.

در ادامه فرمانده پلیس شهر فرودگاهی امام(ره) به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به مسافران فرودگاهی گفت: همکاران ما در همه فصول سال در تلاش هستند تا خدماتی درخور شأن و منزلت مردم را به آنان ارائه دهند که آماده باش و خدمت رسانی پلیس هنگام پروازهای ورودی و خروجی حج، مسافرت های تابستانه، بارش برف سنگین سال گذشته و سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بخشی از آن است.

سرهنگ داود شعبانی با بیان اینکه ساختار سازمانی ما برای ده سال قبل بوده و دیگر پاسخگوی اموراتمان نیست، افزود: ساختار ما ساختار پلیس فرودگاهی است در حالیکه 14 هزار هکتار را پوشش می دهیم، بنابراین از مدیرعامل محترم شهر فرودگاهی درخواست داریم تا از طریق مذاکره با وزارتخانه ها و دستگاه های ذی ربط ساختار پلیس شهر فرودگاهی را ارتقا دهند.

سرهنگ شعبانی گفت: همچنین امیدواریم تا مجتمع آموزشی ـ ورزشی پلیس فرودگاه در آینده نزدیک افتتاح شود تا همکاران ما بتوانند با تمرینات ورزشی و حفظ آمادگی جسمانی خود، به طور هرچه شایسته تر از جان و مال مردم مراقب و به آنان خدمت رسانی کنند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.