برگزاری اولین نشست هم اندیشی در منطقه آزاد اروند

در راستای همکاری و هماهنگی بیشتر میان مدیریت آموزش سازمان منطقه آزاد اروند و ادارات آموزش و پروش؛ اولین نشست هم اندیشی در سال 98 برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیر آموزش سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه هم اندیشی، ساماندهی امور در راستای عملیاتی کردن برنامه های سال گذشته را اولویت اصلی این جلسه عنوان کرد و گفت: با توجه به عدم ارائه صورت وضعیت از سوی ادارات آموزش و پرورش منطقه، در این نشست باید به یک نتیجه واحد جهت ساماندهی و رفع مشکلاتی که قابل حل هستند برسیم.
علی الیاسی با تاکید بر این موضوع که سازمان منطقه آزاد اروند فقط نقش حامی را دارد افزود: شما بعنوان آموزش و پرورش باید اولویت های آموزشی خود را مشخص و ارائه دهید؛ ما نیز طبق وظیفه ذاتی خود در سازمان منطقه آزاد اروند از این طرح ها حمایت می کنیم.
الیاسی گفت: برای استفاده بهینه و مطلوب از زمان و برداشتن گام های هدف مند، باید برنامه کاری مان را از همین ابتدای سال مشخص کرده و بر اساس آن پیش رویم.
مدیر آموزش سازمان منطقه آزاد اروند افزود: ادارات آموزش و پرورش باید تمام برنامه ها و طرح هایشان را ذیل سند تحول آموزش و پرورش به موقع توسط نخبگان تدوین و ضمن ارائه آن در این راستا حرکت کنند؛ چراکه اگر چنین برنامه ریزی شکل بگیرد قطعا وضعیت بهتری در امر آموزش منطقه خواهیم داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو