سال آینده مسیر عبور زائران به محل جدید انتقال داده می شود

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با اجرای پروژه پیاده راه اربعین، سال آینده مسیر عبور زائران و استقرار مواکب به محل جدید انتقال داده می شود.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی با حضور در قرارگاه رسانه ای اروند در مرز شلمچه، ضمن خسته نباشید به خبرنگاران جهت پوشش لحظه ای اخبار این ایام، از اجرای پروژه پیاده راه اربعین در سال آینده خبر داد.

شمخانی هدف از اجرای این طرح را تسهیل در امر خدمات رسانی به زائران، ساخت مواکب ثابت و هرچه بهتر شدن خدمات مرتبط به این ایام عنوان کرد و گفت: تا کنون ۹۵ درصد از پروژه مذکور توسط سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر اقدامات با همکاری سازمان های برق و آب و فاضلاب انجام خواهد شد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد  از جمله مزیت های اجرای این طرح را تحویل زمین همراه با سند مربوطه به موکب داران عنوان کرد و افزود: این پروژه بر اساس طرح تفضیلی اجرا می شود و کاربری آن فرهنگی خواهد بود.

شمخانی با تأکید بر همسان سازی مواکب در طرح پیش رو، تصریح کرد: برای نمونه چند موکب را خواهیم ساخت تا الگویی برای سایر مواکب باشد.

گفتنی است؛ این پروژه به فاصله ۴۰۰ متری مسیر موجود و از سه راهی یادمان در موازات مسیر فعلی اجرا خواهد شد و در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اجرای آن ۲۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.