در دیدار امام جمعه شهرستان قشم با مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران مطرح شد؛

تقدیر و تفقد از خانواده شهدا و ایثارگران کمترین خدمت مسئولان به آنهاست

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58566
ساعت 08:23 شنبه 22 آذر 1399
حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم در دیدار با مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از شما و اقتصاد، این جلسه در راستای هماهنگی و استفاده از توصیه های امام جمعه شهرستان قشم جهت برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت حمایت و ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران جزیره برگزار شد.
امام جمعه شهرستان قشم در این جلسه با بیان اینکه امنيت و آرامش امروز جامعه مديون شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: تقدير و تفقد از خانواده اين عزيزان كمترين خدمت مسئولان به آنهاست و امروز این خانواده ها با همان روحيه و كمترين چشم داشتي به زندگي عزتمند خود ادامه مي دهند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر میثم تارم با بیان اینکه کمک به حل مشکلات جاری از جمله اشتغال اعضای خانواده شهدا و ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدای قشم از مسائل مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت پیشنه ای عمیق و محکم در فرهنگ دینی ما دارد و باید با قدردانی از این روحیه و فرهنگ زمینه ساز ترویج و نشر آن در جامعه باشیم.
براساس این گزارش، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این جلسه اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته به شکل مستمر پیگیر مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران جزیره خواهیم بود و با ایجاد ارتباطی نزدیک، تسهیلاتی را برای حل و فصل مشکلات این خانواده های عزیز و ارجمند فراهم خواهیم کرد.
فرزاد میراب زاده اردکانی با اشاره به ماموریت محول شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جهت رسیدگی و قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: با استفاده سرمایه های سازمان و بسیج امکانات موجود، با رویکردی فرهنگی تلاش بیشتری جهت حمایت و خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در ابعاد مختلف فراهم شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟