حضور «سبزوار» در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از 700 بسته سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به ارزش 430 هزار میلیارد تومان، در مشهد رونمایی شد.

به گزارش فرینا، دومین نمایشگاه معرفي بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور مناطق آزاد هفتگانه و مناطق ویژه اقتصادی نمین، پارسیان، سرخس، دوغارون، بیرجند، سلفچگان، دامغان، سبزوار و یزد، در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز بکار کرد.
700 بسته مربوط به سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در معرض دید سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.
در این بسته ها، سطوح مختلف سرمایه‌گذاری تعریف شده و هر سرمایه‌گذار متناسب با فضای سرمایه خود، می‌تواند از یک بسته استفاده کند.
این بسته‌ها عبارت از مطالعات اولیه هر پروژه یعنی سودآوری پروژه، تأمین زیرساخت‌ها شامل زمین، آب، برق و مجوز بی نام صادر شده برای هر پروژه است.
به این ترتیب سرمایه گذار می‌تواند از نظر بازده اقتصادی به اطمینان برسد و چون بیشتر مراحل صدور مجوز طی شده، سرمایه گذار با خیال آسوده‌تر سرمایه‌گذاری کند.
برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه مناطق ویژه اقتصادی و آزاد کشور می تواند ظرفیت های بالقوه و بالفعل این مناطق را به درستی و با کمترین هزینه معرفی کرده تا این مناطق مورد شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران کل کشور و حتی سرمایه گذاران خارجی قرار گیرند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :