72 محیط بان با شعار «هر زائر اربعین حسینی سفیر محیط زیست» راهی کربلا شدند

72محیط بان از سراسر کشور به نیت شهیدان محیط بان با شعار«هر زائر اربعین حسینی سفیر محیط زیست»، راهی کربلا شدند.

به گزارش فرینا، شامگاه روز گذشته و با حضور سرهنگ جمشید محبت خوانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، حجت الاسلام والمسلمین هادی زرشناس معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و دکتر داوود میرشکار مدیرکل حفظات استان خوزستان و دیگر مسئولین مربوطه؛ 72محیط بان از سراسر کشور به نیت فرهنگ سازی، مشرف به عتبات عالیات شدند.

حجت الاسلام والمسلمین زرشناس ضمن اعلام خرسندی از میزبانی 72 محیط بان در شب هشتم از برپایی موکب فرهنگ و هنر، اظهار داشت: موکب فرهنگ و هنر معروف به صحن امام رضا (ع) میزبان و خدمتگذار محیط بانانی شد که عازم زیارت اربعین با هدف فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست هستند.

وی با درود به روان شهدای محیط بانی که در راه سالم سازی محیط زیست در میهن عزیزمان تلاش و جان مبارکشان را تقدیم کردند؛ خاطرنشان کرد: همانطور که حرکت بزرگ اربعین حسینی یک محیط معنوی پاک و پر ثمر ایجاد می کند، قطعا ما به محیط زیست مادی سالم نیز جهت باکیفیت تر شدن برنامه ها، نیاز داریم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: همانطور که در سیره ائمه ما تأکید بردرخت کاری، حفاظت و نگهداری از محیط زیست شده؛ ما نیز باید در راه امام حسین(ع) گام برداشته و در این مسیر یکی از مواردی که می بایست مد نظرمان قرار گیرد؛ تمسک به حفظ و حراست از محیط زیست اهل بیت عصمت و طهارت است که محیط بانان عزیز حامل این پیام در سراسر مسیرهستند.

وی، خاطرنشان کرد: ما به نوبه خود دراین اقدام فرهنگی بخش های محیط زیستی متنوعی همچون توزیع بروشور و آموزش های لازم را به مردم ارائه می دهیم؛ در کنارش فضا نیز روزانه مورد رصد قرار می گیرد که همه امور پاکیزه و مطابق استاندارهای محیط زیستی باشد؛ ان شاالله خداوند ما را در این راه موفق بدارد تا عزیزان را به خوبی بدرقه نمائیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :