با حضور مدیر تالار بورس منطقه ای استان قم صورت گرفت؛

بررسی شرایط ورود شرکت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به بازار سرمایه 

نشست تخصصی بررسی شرایط ورود شرکت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به بازار سرمایه به همت معاونت توسعه اقتصادی این منطقه، ادره کل اقتصاد و دارای و مدیریت تالار بورس منطقه ای استان قم برگزار شد. 

به گزارش فرینا، معاونت توسعه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با همکاری اداره کل اقتصاد و دارایی و مدیریت تالار بورس منطقه ای استان قم، با دعوت از شرکت‌های فعال در حوزه تولید خودرو، لوازم صنعتی، مشتقات نفتی و ... نشست تخصصی نحوه ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه را برگزار کرد. 
ظهوری در ابتدای این نشست به تبیین اهمیت ورود شرکت‌های حائز شرایط به بازار سرمایه پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر شرکت‌های تولیدی مستعدی برای ورود به بازار سرمایه در منطقه در حال فعالیت هستند که با ورود به این عرصه می‌توانند مسائل و معضلات مختلف تامین سرمایه در بخش سرمایه ثابت و در گردش را رفع کرده و رشد و توسعه اقتصادی را برای خود و استان قم به همراه داشته باشند. 
در ادامه معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قم ضمن تقدیر از مدیریت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای ورود به این عرصه، حمایت از شرکت ها و ورود آنان به بازار سرمایه را عاملی مهم در رشد اقتصادی منطقه و استان عنوان کرد. 
مظهر افزود: راهکار اصلی و مناسب جهت تامین مالی یک شرکت ورود به دنیای جذاب بازار سرمایه با انتشار سهام و استفاده از سایر اوراق بهادار است که امیدواریم با برگزاری چنین جلساتی بتوانیم مقدمات حضور شرکت‌های دارای شرایط برای ورود به بازار سرمایه را فراهم کنیم. 
مروجی مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان قم نیز در این نشست به تشریح مزایای بورسی شدن یک شرکت همچون تامین مالی شفاف، گسترده و بی دردسر در قیاس با تامین مالی بانکی، وجود معافیت های مالیاتی، استفاده از ابزارهای متعدد و جذاب همچون انواع صکوک، بروزرسانی ارزش حقیقی شرکت، شناخت شرکت و محصولات تولیدی در اذهان مردم و دستیابی به بازارهای متعدد داخلی و خارجی، افزایش اعتبار داخلی و بین المللی، کسب اعتماد و اعتبار در بین مردم و ... شرایط و مراحل پذیرش یک شرکت در بازار بورس که در قیاس با گذشته با تصویب قوانین جدید آسان تر شده است پرداخت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :