نرم افزار کاربردی ژئوپارک جهانی قشم رونمایی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68901
ساعت 13:54 شنبه 28 بهمن 1402
مدیر ژئوپارک جهانی قشم گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن تحت سیستم عامل اندروید) ژئوپارک جهانی قشم رونمایی شد.

به گزارش فرینا، سجاد اشگرف با بیان این مطلب، افزود: این نرم افزار کاربردی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیازهای روز گردشگران جزیره و با هدف دسترسی آسان به محتوای مطلوب درباره ژئوپارک جهانی قشم آماده شده است.
اشگرف ادامه داد: معرفی 35 ژئوسایت ثبت شده ژئوپارک جهانی قشم، فعالان و کسب و کارهای عضو در شبکه همیاران ژئوپارک، اطلاع رسانی آخرین وضعیت ژئوسایت ها، مسیریابی و امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیریت ژئوپارک بخش های اصلی این اپلیکیشن را تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: این نرم افزار کاربردی به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شده و در تمامی پلت فرم های داخلی و خارجی در دسترس علاقه مندان و گردشگران قرار دارد.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم در پایان خاطرنشان کرد: ژئوپارک جهانی قشم با حضور در غرفه منطقه آزاد قشم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، با ارائه اقلام مختلف پیش بینی شده نسبت به معرفی ظرفیت ها، ژئوسایت های شاخص و خاص و ترویج اهداف ژئوپارک جهانی قشم اقدام کرد.
براساس این گزارش، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و منطقه آزاد قشم با حضور در این نمایشگان به معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری پرداخت.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟