اروند بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین غرفه نمایشگاهی در بخش مناطق آزاد را به خود اختصاص داد

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گفت: منطقه آزاد اروند بزرگ ترین و متنوع ترین غرفه نمایشگاهی در بخش مناطق آزاد را در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به خود اختصاص داد.

به گزارش فرینا، مصطفی فاطمی با بیان اینکه اروند توانست بیشترین تنوع موضوعات گردشگری در غرفه خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران را ارائه دهد، افزود: منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه محورهای جدیدی شامل دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، طبیعت گردی و جاذبه های گردشگی و بویژه خوراک را معرفی و در این راستا بسیار خوب عمل کرد.

فاطمی تصریح کرد: اروند بخشی را به بحث بازاریابی B2B و سرمایه گذاری اختصاص داده بود و نشست های خوبی با فعالان گردشگری داخلی و هیأت های تجاری که از دیگر کشورها آمده بودند برگزار نمود که ماحصل آن منجر به عقد چندین تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف گردشگری و صنایع وابسته،شد.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، اظهار داشت: روندی که منطقه آزاد اروند در گردشگری آغاز نموده به خوبی در حال امتداد است و بی شک آینده نوید بخشی برای این منطقه در پی خواهد داشت.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :