ظرفيت اسمي اسکله منطقه ويژه خليج‌فارس شکسته شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12803
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
با رسيدن ظرفيت اسمي اسکله تخليه و بارگيري مواد معدني به 6 ميليون و 85 هزار تن در سال 89 رکورد آن شکسته شد.

به گزارش بنا (bena) مسعود هنديان، مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني و فلزي خليج فارس، با بيان اين خبر اظهار داشت: ظرفيت اسمي اسکله تخليه و بارگيري مواد معدني در سال توسط کارخانه سازنده 6 ميليون تن شده است ولي با همت کارکنان اين منطقه و با عبور از ظرفيت و دست يابي به عدد 6 ميليون و 85 هزار تن رکورد تازه اي را در سال 89 ايجاد کرديم .

او تصريح کرد: در سال ميزان 860/570 تن براي فولاد هرمزگان و بيش از 5 ميليون تن در قالب از منطقه ويژه اقتصادي صنايع معذني و فلزي خليج‌فارس به بازارهاي جهاني صادرات شده است که نسبت به سال 88 افزايش 2/3 درصدي شاهد افزايش قابل توجه آن بوده‌ايم.

هنديان اظهار داشت: از لحاظ درآمدي نيز اين ميزان صادرات رشدي 34 درصدي را براي صاحبان کالاها و 31 درصد براي منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني و فلزي خليج‌فارس داشته اند.

او در رابطه با دلايل اين موفقيت بيان داشت: اين مهم نشان از پياده‌سازي سياست‌هاي مديريت، بکارگيري قواعد ايمني و افزايش ضريب بهره‌وري است.

مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني و فلزي خليج‌فارس تصريح کرد: در تلاش هستيم رمز اين موفقيت را در ساير پروژه‌ها به عنوان يک الگو به کار بگيريم.

او هدف‌هاي سازمان منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني و فلزي خليج‌فارس را بدون اتکا و تقويت منابع انساني غير کارآمد توصيف کرد و گفت: حفظ ذخيره‌هاي انساني اين منطقه جز الويت‌ها و نگرش اين مديرت در راستاي ارائه خدمت به منطقه است.
202

شناسه خبری: 12803

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو