اتاق بازرگاني مستقل در منطقه راه اندازي مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/185
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
عباس رنجبر مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست ماهانه خود با سرمايه گذاران و فعال اقتصادي اين منطقه با اعلام اين مطلب گفت:« بزودي با استقرار نماينده اتاق بازرگاني در منطقه آزاد ارس امکان صدور کارت بازرگاني در سازمان فراهم شده و پس از فعاليت اوليه، اتاق بازرگاني منطقه بصورت مستقل فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.»

به گزارش "بنا"(bena) به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در اين نشست مسايل و مشکلات سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي منطقه مطرح و راهکارهاي رفع آنها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

مهندس رنجبر در اين جلسه اعلام کرد با پيگيريهاي بعمل آمده امکان پرداخت 15درصد مبالغ تشويقي معوقه بازرگانان فراهم شده است. همچنين مقرر گرديد درخصوص مشکل تمديد و انجام امورات اداري اقامت اتباع خارجي، جلسه اي در روزهاي آينده با حضور فرماندهي محترم انتظامي استان برگزار و موضوع مورد بررسي قرار بگيرد.

افزايش اعتبار ضمانت نامه از 2 تا 6 ماه، تمديد اقامت اتباع خارجي، افزايش اجاره بهاي انبارهاي صنعتي، تسهيلات بانکي و ... از جمله مسائلي بودند که در اين جلسه مطرح و مورد بررسي قرار گرفتند./202

شناسه خبری: 185

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو