پتانسيل توانمند بخش خصوصي در کيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/2251
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير روابط عمومي سازمان منطقه آزاد کيش از برگزاري جلسه هيات امناي جامعه سرمايه گذاران و کارآفرينان کيش با مديرعامل و اعضاي هيات امناي سازمان منطقه آزاد کيش خبر داد.

داوود رادمند يا اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) گفت:« در ابتداي اين جلسه اعضاي هيئت امناي جامعه سرمايه گذاران و کارآفرينان کيش در خصوص ايجاد بستر لازم و زير ساخت هاي مناسب براي حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي تاکيد کردند.»

مدير کل امور فرهنگي و روابط عمومي سازمان منطقه آزاد کيش در ادامه گفت:« در اين جلسه تاکيد شد که بخش خصوصي کيش از ظرفيت و پتانسيل خوب و توانمندي در اين منطقه بهره مند است».

رادمند تصريح کرد:« اين جلسه که با حضور اسداله کريمي و فريدون انتظاري عضو هيات مديره سازمان در ملاقات با هيات امناي جامعه سرمايه گذاران و کارآفارينان کيش طي هفته جاري برگزار شد بر جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي در منطقه آزاد کيش تاکيد شد».

به گفته وي؛ در اين جلسه مدير عامل منطقه آزاد کيش بر سرعت بخشيدن فعاليت هاي اقتصادي، تجاري و سرمايه گذاري توسط جامعه سرمايه گذاران و کارآفرينان کيش تاکيد کرد.

همچنين وي فعاليت هاي اقتصادي جزيره کيش را در راستاي رونق و توسعه پايدار اين جزيره دانست و افزود:« ثبات ، آرامش و امنيت جزيره کيش منجر به اشتياق سرمايه گذاران به سرمايه گذاري در اين منطقه شده است»./205

شناسه خبری: 2251

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو