2 هزار ميليارد ريال پروژه قابل بهره برداري و درحال اجرا در انزلي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/2258
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه آزاد انزلي از در حال اجرا و قابل بهره برداري بودن 2 هزار ميليارد ريال پروژه عمراني در منطقه آزاد انزلي خبرداد.

دکتر کمال فيروزآبادي رئيس هئيت مديره و مدير عامل منطقه آزاد انزلي با اعلام اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود:« هم اکنون بالغ بر 2 هزار ميليارد ريال پروژه عمراني قابل بهره برداري و در حال اجرا در بخش هاي عمراني و زير ساختي در منطقه آزاد انزلي در دست اجرا قراردارد».

همچنين وي از نسبت 90 به 10 ميزان بودجه عمراني به جاري سازمان منطقه آزاد انزلي در سال 88 خبر داد و افزود:« ميزان اعتباراتي که منطقه آزاد انزلي در سال جاري صرف بخش هاي زير ساختي و عمراني در منطقه کرده است 90 به 10 است و تنها يک دهم از بودجه خود را به بخش جاري اختصاص داده است».

فيروز آبادي گفت:« از مهمترين پروژه هايي که هم اکنون در دست اجرا و بهره برداري در منطقه آزاد انزلي قرار دارد مي توان به احداث موج شکن ها در بندر کاسپين ، احداث ساختمان اداري در منطقه آزاد انزلي ، اجراي فاز دوم طرح ساحلي منطقه آزاد انزلي ، احداث ساختمان آتشنشاني در محدوده منطقه ، ايجاد پست برق و راه چهار خطه حسن رود به زيبا کنار، ايجاد تصفيه خانه و شبکه فاضلاب منطقه ،ايجاد تاسيسات آبرساني و شبکه گاز رساني محدوده منطقه آزاد انزلي و همچنين احداث بزرگترين تقاطع غير همسطح شمال کشور اشاره کرد»./205

شناسه خبری: 2258

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو