مدير جديد گمرک سازمان منطقه آزاد کيش معرفي شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/2590
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
صادق جلالي به عنوان مدير جديد گمرک سازمان منطقه آزاد کيش معرفي و مشغول به کار شد.

به گزارش بنا(bena) به نقل از اداره کل امور فرهنگي و روابط عمومي سازمان منطقـه آزاد کيـش، در مراسمي با حضور اسداله کريمي مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش، فريدون انتظاري عضو هيأت مديره و چند تن از معاونان و مديران اين سازمان در جزيره کيش برگزار شد، صادق جلالي به عنوان مدير جديد گمرک سازمان منطقه آزاد کيش معرفي و از خدمات و تلاش هاي جواد سلماسي در دوران تصدي تقدير و تشکر شد.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش در اين مراسم با اشاره به نقش مهم و حساس گمرک سازمان منطقه آزاد کيش برضرورت تعامل و ارتباط تنگاتنگ با گمرک جمهوري اسلامي ايران مستقر در اين منطقه آزاد تاکيد کرد.

اسداله کريمي در اين مراسم تصريح کرد: جزيره کيش در حال رشد، توسعه و پيشرفت است و حضور يک گمرک قوي و منطقي باعث سرعت بخشيدن توسعه و رشد پايدار کيش مي شود.

وي با اشاره به اينکه " گمرک " يکي از زمينه هاي اصلي پيشرفت هرچه بيشتر اين منطقه آزاد است، خاطر نشان ساخت: ارتباط و تعامل منطقي و علمي با فعالان اقتصادي، تجار و بازرگانان و صاحبان صنايع در کيش، بسياري از مشکلات سرمايه گذاران را رفع مي کند.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش در اين جلسه بر احترام هر چه بيشتر به مسافران و گردشگران از سوي گمرک سازمان منطقه آزاد کيش و گمرک جمهوري اسلامي ايران در مبادي ورودي و خروجي بندرگاه و فرودگاه کيش و همچنين بر روان سازي و خدمات رساني به مردم تاکيد کرد .

بنابر همين گزارش اسداله کريمي در اين جلسه، صادق جلالي را به عنوان مدير جديد گمرک سازمان منطقه آزاد کيش معرفي و از خدمات ارزنده و شايسته 20 ساله جواد سلماسي در بخش هاي مختلف سازمان منطقه آزاد کيش تقدير و تشکر کرد.

ياد آور مي شود سلماسي پس از گذشت 35 سال فعاليت به درجه بازنشستگي نايل آمد.

شناسه خبری: 2590

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو