ارتباط ويدئو کنفرانس زنده با انجمن پژوهشهاي قلب آمريکا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/2623
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته رئيس کنگره بين المللي قلب و عروق خاورميانه ؛چهارمين کنگره بين المللي قلب و عروق خاورميانه با حضور متخصصين رشته هاي قلب و عروق، جراحي و بيهوشي قلب و راديولوژي در کيش برگزار مي شود.

دکترمحمدجواد زيبايي نژاد رئيس مرکز تحقيقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکي شيراز و رئيس کنگره بين المللي قلب و عروق خاورميانه با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) گفت:« اين کنگره طي روزهاي ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه جاري با حضور ۳۵۰ نفر از پرستاران و ۲۵۰ نفر از متخصصين و فوق تخصص هاي داخلي و خارجي در رشته هاي قلب و عروق، جراح و بيهوشي قلب و راديولوژي برگزار مي شود».

زيبايي نژاد به ويژگي اين کنگره اشاره کرد و گفت:« همکاري علمي با انجمن پژوهش هاي قلب آمريکا و ارتباط ويدئو کنفرانس زنده با اين انجمن و راه اندازي اولين کلاس آموزشي آمدگي جهت امکانات بورد دستياران قلب و عروق، از ويژگي هاي چهارمين کنگره بين المللي قلب و عروق خاورميانه است».

وي افزود:«چهارمين کنگره بين المللي قلب و عروق خاورميانه با حضور متخصصين رشته هاي قلب و عروق، جراحي و بيهوشي قلب و راديولوژي در جزيره کيش برگزار مي شود».

دبير چهارمين کنگره بين المللي قلب و عروق خاورميانه با اشاره به ارسال نزديک به ۲۰۰ مقاله پذيرفته شده در اين کنگره، افزود:« ۱۰۰ مقاله به صورت سخنراني و ۱۰۰ مقاله در قالب پوستر ارائه خواهد شد».

وي همچنين از برپايي مسابقه راهپيمايي همگاني در جزيره کيش و اهداي جوايز به ۱۰ نفر از نفرات برتر خبر داد و افزود:« به 3 نفر از شرکت کنندگان در راهپيمايي مخصوص شرکت کنندگان جوايز ويژه اهدا مي شود »./205

شناسه خبری: 2623

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو