نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در بیمارستان پیامبر اعظم قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35610
ساعت 13:08 جمعه 30 بهمن 1394
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد قشم از نوبت دهی تلفنی و اینترنتی به بیماران همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار خبر داد.

به گزارش فرینا، دکتر بهمن پرویزی عمران با بیان این مطلب به هنگام دیدار فرماندار و دو تن از معاونان سازمان منطقه آزاد قشم با پرستاران بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، گفت: خدمات درمانی به بیماران در این بیمارستان با حضور 22 پزشک متخصص به طور  مناسب ارائه می شود.

وی با اعلام اینکه هر پزشک بطور متوسط 30 بیمار را ویزیت می کند، ادامه داد: برای هر تخصص پنج نوبت تلفنی از طریق شماره 9 –35212530 با پیش شماره 076 و پنج نوبت اینترنتی منظور شده و بیماران اورژانسی نیز خارج از نوبت ویزیت خواهند شد.
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم یادآور شد: با خرید یک دستگاه سی تی اسکن که از بهترین دستگاه های موجود می باشد بخش سی تی اسکن این بیمارستان نیز راه اندازی شده است.
وی با تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهارامیدواری کرد که در دولت تدبیر و امید بیش از گذشته شاهد ارائه خدمات به پرستاران سخت کوش باشیم.
عزت کمال زاده فرماندار شهرستان قشم به اتفاق احمد حبیبی عضو هیات مدیره ومعاون توسعه مدیریت و احمد رئیسی معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با پرستاران بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم دیدار و با اهدای شاخه های گل از خدمات آنان تقدیر کردند.



شناسه خبری: 35610

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟