بیمه کیشوندی تا پایان سالجاری در کیش اجرایی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/37413
ساعت 08:51 سه شنبه 2 شهريور 1395
تلاشها و نگاه ویژه ای از سال های گذشته و با تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به بحث بهداشت و درمان شده است.

به گزارش فرینا، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با بیان اینکه طرح بیمه کیشوندی یکی از مترقی ترین برنامه ها در راستای توسعه سلامت ساکنان جزیره است از اجرایی شدن بیمه کیشوندان تا پایان سالجاری خبرداد .

قدرت ابراهیمی مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه مدیر روابط عمومی این سازمان روز دوشنبه به مناسبت روز پزشک با حضور در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اهدا گل به پزشکان این بیمارستان از تلاش این قشر زحمتکش در کاهش آلام و درد بیماران قدردانی کرد.

رئیس بیمارستان کیش در حاشیه این برنامه با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی گفت : تلاشها و نگاه ویژه ای از سالهای گذشته و با تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به بحث بهداشت و درمان شده است .

دکتر محمد خلخالی افزود: بیمارستان کیش در راستای توسعه ، به عنوان یکی از بیمارستانهای برتر کشور شناخته شده است و در بحث تجهیزات ، تکنولوژی و بکارگیری نیروی انسانی مجرب و متبحر حرف برای گفتن دارد.

وی اظهار کرد: پزشکانی که در جزیره حضور دارند از نظرعلمی، فنی و تجربه انتخابی هستند و تلاش داریم با استفاده از پزشکان متخصص در شاخه های مختلف دغدغه های مردم را کاهش دهیم.

رئیس بیمارستان کیش در پاسخ به سئوالی در مورد اجرایی شدن طرح بیمه کیشوندی در جزیره کیش ، این اقدام را از مترقی ترین برنامه های بیمارستان عنوان کرد و از اجرایی شدن بیمه کیشوندان تا پایان سال جاری به صورت پایلوت خبر داد.

وی تصریح کرد: گردشگری سلامت ظرفیتی است که در جزیره کیش وجود دارد که مردم و هم گردشگران داخلی و خارجی می توانند از آن بهره مند شوند و به عنوان نقطه جهشی در جهت بهداشت و درمان سلامت مردم باشد.

دکتر خلخالی به اجرای طرح غربالگری کشوری از ابتدای مهر ماه امسال اشاره کرد و گفت : این برنامه حدود یک سال و نیم است که در زمینه فشار خون، دیابت ، چاقی ، پوکی استخوان،پایش سلامت مردان در جزیره آغاز شده و هم اکنون نیز غربالگری سرطان سینه بانوان با حضور پزشکان متخصص زنان در کلینیک امام علی (ع) در حال اجرا است .

بیمارستان تخصصی و وفوق تخصصی کیش با 64 تخت و با راه اندازی بخش های تخصصی همچون کلینیک بیماری های کبدی ، آندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، سنجش تراکم استخوان ، آرتروسکوپی (درمان بیماری های مفاصل) و برونکوسکوپی ( درمان اختلالات ریوی ) ، ام آر آی ، لاپاراسکوپی ، آکو کاردیوگرافی علاوه بر ایجاد رضایتمندی ساکنان جزیره زیر ساخت های لازم برای توسعه گردشگری سلامت و جذب گردشگر را ایجاد کرده است.

در شرایط کنونی 20 پزشک و 12 فوق تخصص مقیم و 84 پزشک پروازی در رشته های مختلف به بیماران خدمات ارائه می دهند .

اول شهریور ماه ، به پاس بزرگداشت ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران، روز پزشک نامگذاری شده است.

 

 

شناسه خبری: 37413

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟