مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار؛

حمایت از استعدادهای ورزشی، دغدغه مدیران منطقه آزاد چابهار است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63567
ساعت 12:15 شنبه 7 اسفند 1400
مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه حمایت از استعدادهای ورزشی چابهار، دغدغه مدیران ادارات و فعالان و بنگاه‌های بخش خصوصی است گفت: تمامی ادارات و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در محدوده منطقه آزاد چابهار در قبال پیشرفت ورزشکاران این دیار مسئولیت اجتماعی دارند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، نصرالله ابراهیمی روز جمعه در دیدار با مدیران، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی چابهار اظهار داشت: ما نیز به نوبه خود از حامیان ورزشکاران این منطقه قدردانی می‌کنیم و یقینا صعود تیم‌های ورزشی چابهار به رده‌های بالاتر می‌تواند در شناساندن ظرفیت‌های بالقوه این منطقه و حتی معرفی بنگاه‌های اقتصای که حامی هستند موثر باشد.

ابراهیمی گفت: تیم فوتبال ساحلی چابهار با تلاش‌ و پشتکار توانسته خود را به مسابقات لیگ برتر کشور برساند و اکنون که با مشکلات مالی در بحث اعزام به مسابقات مواجه است، منطقه آزاد چابهار همچون گذشته حمایت‌های خود را از ورزشکاران این منطقه دریغ نخواهد کرد و البته می‌طلبد در این رابطه همه دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع پای کار بیایند.

وی تصریح کرد: اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی چابهار در تیم ملی بازی می‌کنند مایه خرسندی است چراکه می‌دانیم این جوانان با استعداد و پرتلاش توانستند از نقطه صفر به اوج برسند و همه ارگان‌ها در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود باید به موضوع تقویت حوزه ورزش چابهار توجه جدی داشته باشند.

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار تاکید کرد: همه ما مسئول هستیم تا زمینه هدایت جوانان مستعد به سمت ورزش‌های حرفه‌ای را فراهم کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در ادامه این نشست گفت: سند راهبردی توسعه اقتصادی ورزش منطقه را در دست تدوین داریم که با تکمیل آن تا پایان سال 1401 بسیاری از مشکلات حوزه ورزش، حل خواهد شد.

طاهره شهرکی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار همواره حمایت از آکادمی‌های نوپا، ارائه خدمات رایگان در سالن‌های ورزشی و همچنین حمایت از ورزشکاران بومی عضو تیم‌های ملی را در دستور کار داشته و دارد درحالی‌که همه می‌دانند وظیفه ذاتی این سازمان، تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی است اما در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون 17 زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف چابهار و حتی روستاهای پیرامونی اجرا کرده و سه زمین چمن دیگر هم در سایر محله‌ها در حال نصب است.

تیم فوتبال ساحلی چابهار سه ماه دیگر به مسابقات لیگ برتر کشور اعزام می‌شود.

چدی قبل نیز تیم کریکت چابهار با حمایت منطقه آزاد برای انجام مسابقات دوستانه به کشور پاکستان اعزام شد.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟