باهدف توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از سوی منطقه آزاد چابهار صورت گرفت؛

ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65911
ساعت 16:15 يکشنبه 21 اسفند 1401
مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار از ساخت، تکمیل و تجهیز پایگاه اورژانس جاده‌ای بلوار امام رضای چابهار بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و باهدف توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از سوی این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش فرینا، سعیدعلی بزرگ‌زاده با اعلام این خبر گفت: این پایگاه جاده‌ای در زمینی به مساحت 750 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال در بلوار امام رضا ساخته و تکمیل شده است.

بزرگ‌زاده ادامه داد: با بهره‌برداری از این پایگاه در یکی از کانون‌های پرتردد جاده‌ای زمان پاسخ‌دهی به حوادث و ارائه خدمات در زمان بسیار کمتری صورت می‌گیرد.

به گفته وی، این پایگاه اورژانسی که از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار ساخته شده برای بهره‌برداری و ارائه خدمات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار خواهد گرفت.

مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به تداوم فعالیت‌های این منطقه آزاد به‌منظور توسعه فضاهای بهداشت و درمان یادآور شد: دو مرکز جامع سلامت در روستای تیس و پیکره مسکونی منطقه آزاد چابهار نیز در دست احداث است تا بتواند خدمات شایسته‌ای در این حوزه به ساکنان و گردشگران ارائه دهد.

گفتنی است، تخصیص زمین‌هایی برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی و بیمارستان تأمین اجتماعی، همچنین تأمین سرمایش بیمارستان امام علی(ع) بخشی از اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه بهداشت و درمان منطقه است.

آخرین اخبار

چابهار؛ قطب سوم پتروشیمی ایران
رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد منصوب شد
لوح تقدیر همایش «یکصد برند ملی» به منطقه ویژه پتروشیمی رسید
هیچ زمین جدیدی پیش از استقرار دولت چهاردهم واگذار نمی‌شود
نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 در کیش برگزار می‌شود

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو