وعده ها محقق شد/اسکله درگهان امروز افتتاح می شود

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی اسکله مسافری بندر درگهان و انتقال مسافران در مسیر این شهر تجاری و بندرعباس به عنوان تحقق یکی دیگر از وعده های ریاست محترم جمهوری، خبر داد.
به گزارش فرینا، هرمز امیری گفت: راه اندازی اسکله مسافری بندر درگهان پس از افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و ایجاد 9 کمپ پارک در نقاط مختلف جزیره قشم سومین طرحی است که به دستور دکتر روحانی در سفر فروردین ماه سال 94 به جزیره قشم افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به طور جدی بر روند راه اندازی اسکله مسافری شهر درگهان نظارت داشت و خوشحالیم که این حوزه مهم اقتصادی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان (سه شنبه) با  حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، مسئولان و معتمدان و بازاریان شهر درگهان افتتاح می شود.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه بسیاری از مسافران جزیره قشم با هدف خرید محصولات تجاری از شهر درگهان به این جزیره سفر می کنند، گفت: خریداران محصولات تجاری از شهر درگهان با راه اندازی این اسکله به طور مستقیم از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس در مدت 60 تا 70 دقیقه سفر دریایی وارد این اسکله در شهر درگهان می شوند.

به گفته وی، این اقدام نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی بین شهرهای قشم و درگهان خواهد داشت.

بنا به این گزارش، مراسم افتتاح اسکله مسافری شهر درگهان ساعت 17 روز سه شنبه همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان استانی ، معتمدان و مردم و کسبه شهر درگهان برگزار می شود.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :