میزبانی ارس از آزادگان سرافزار ایران اسلامی

منطقه آزاد ارس در سومین روز از چهارمین همایش آزادگان اردوگاه موصل 2 میزبان حاضران در این همایش بود.

به گزارش فرینا، چهارمین دوره همایش آزادگان اردوگاه موصل 2 که از 21 تا 25 مرداد به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود، امروز در منطقه آزاد ارس به کار خود ادامه داد.
در سومین روز از این همایش، کاروان آزادگان حاضر در همایش مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، جمعی از مسئولان این سازمان و شهرستان جلفا و مردم ولایت مدار شهرستان جلفا قرار گرفتند.
حضور در مزار مطهر شهدای مرزی جلفا یکی از بخش های ابتدایی امروز این همایش بود و آزادگان سرافزار میهن اسلامی از نزدیک در جریان رشادت های شهدای مرزبانی جلفا قرار گرفتند.
بازدید از سایت صنعتی ارس و برگزاری همایش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، امام جمعه جلفا و سایر مسئولان سازمان و شهرستان نیز از دیگر بخش های این سفر یک روزه بود.
در این مراسم از سردار آزاده، غلام عسگر کریمیان و آزادگان سرافزار شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس به نام های جلیل هاشمی، علی صادقی، همت ابراهیم پور، نادر رستمی، فرهاد عسگری، منصور احمدی، محمود حسین خانی، علی احمدی، روح اله قویدل، فرشید برزگر حقی، محمد مولائی، علیرضا احمدی، محمد شاگردی و قربانعلی علی پور تجلیل به عمل آمد.
در انتهای این همایش نیز جمعی از آزادگان حاضر در چهارمین همایش آزادگان اردوگاه موصل 2 ضمن حضور در منزل آزاده شهید نجف ورمزیاری از خانواده این آزاده شهید، تجلیل به عمل آوردند.
گفتنی است شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس 215 شهید ، 500 جانباز و 14 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

امتیاز به خبر :