المپیاد ورزشی کارکنان بنادر کشور به میزبانی بندر شهید رجایی برگزار می شود

المپیاد ورزشی کارکنان بنادر کشور با عنوان «جام دریانوردان» با شرکت ۴۵۰ ورزشکار از هفت استان ساحلی ایران هفته نخست بهمن ماه به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در مرکز پایتخت دریایی ایران(هرمزگان) برگزار می شود.

به گزارش فرینا، نماینده کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه نشست مشترک با مسؤولان ورزشی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: این رویداد ورزشی بر اساس برنامه زمانبندی اولیه ۲۹ دی ماه تا ۵ بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

یحیی یحیایی افزود: در قالب این مسابقات، ۴۵۰ ورزشکار در رشته های فوتبال زمین چمن، والیبال سالنی، شطرنج و تنیس روی میز از بنادر هفت استان ساحلی هرمزگان، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران و گلستان  با همدیگر به رقابت می پردازند.

یحیایی گفت: این مسابقات با هماهنگی و برنامه ریزی کمیته ورزش زیر نظر اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر برگزار می شود.

وی افزود: برای راهبری این مسابقات از ظرفیت های داوری استان هرمزگان استفاده خواهد شد و برنامه داریم که برگزیدگان این مسابقات را در قالب یک تیم برای حضور در بازی های دوستانه با تیم های مطرح یا شرکت در لیگ کارکنان دولت ساماندهی کنیم.

نماینده کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی ظرفیت ها، پتانسیل ها و زیرساخت های ورزشی ایجاد شده در اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با توجه به نگاه ویژه مسؤولان سازمانی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزبانی از بسیاری از مسابقات ورزشی از جمله در رشته های فوتبال ساحلی، تنیس روی میز، مسابقات ورزشی مشاغل خاص(گارد و آتش نشانی) گواهی روشن بر این مدعاست.

یحیایی افزود: علاوه بر این، بنادر استان هرمزگان چهره های ورزشی افتخارآفرینی را در رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی، قایقرانی و ... به اردوهای تیم های ملی معرفی کرده است.

کارشناس مسؤول تربیت بدنی سازمان بنادر و دریانوردی هدف این سازمان از برگزاری مسابقات ورزشی را ترویج فرهنگ سلامتی و نشاط در میان کارکنان و خانواده های آنان عنوان کرد و گفت: قطعاً برگزاری این مسابقات تاثیر بسزایی در افزایش سطح دانش حوزه سلامت و ارتقاء توانمندی ها و آمادگی جسمانی منابع انسانی سازمان بنادر خواهد داشت.


امتیاز به خبر :