ساخت فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم شایسته تقدیر است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) و از فرماندهان دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: ساخت این فیلم مستند، اقدام بزرگ و ارزشمندی از طرف سازمان منطقه آزاد ارس بود که شایسته تقدیر و تشکر است.

به گزارش فرینا، سردار رحیم نوعی اقدم در آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی، افزود: ساخت این فیلم وظیفه سازمان منطقه آزاد ارس نبود اما مسئولان سازمان بر اساس عشق و علاقه به شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و احترام به شهدا و فرهنگ شهادت این کار ارزشمند را انجام داده اند.
سردار نوعی اقدم با اشاره به کمک های کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس به جبهه مقاومت در سال های اخیر، گفت: منطقه آزاد ارس محور پشتیبانی به مدافعان حرم بوده است و این منطقه در زمینه کمک به محور مقاومت رکورددار بوده است.
وی افزود: بدون شک روح شهید عبدالهی در این مجلس باشکوه حاضر است و ما نیاز داریم تا از الطاف شهدا و نزدیک ترین افراد به خداوند متعال بهره مند شویم.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ضمن تبریک به خاطر پیروزی ارتش اسلام در مقابل داعش، گفت: پیروزی بر جبهه داعشیان با لطف الهی و خون شهیدان والامقام محقق شده است و اگر امروز این پیروزی را تبریک می گوییم، مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.
سردار نوعی اقدم در پایان گفت: داعشیان علاوه بر شکست نظامی و سیاسی به بن بست عقیدتی نیز رسیده است و حامیان داعش نیز امروزه ورشکست شده اند.
گفتنی است، آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی در سالن حکیم نباتی سازمان منطقه آزاد ارس و با حضور مسئولین سازمان، مسئولین استان و شهرستان جلفا، خانواده شهید و اقشار مختلف مردم برگزار شد. در این آیین از خانواده شهید عبدالهی تجلیل شد.


 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :