تبریک سال 2019 میلادی به فرماندهان و خدمه کشتی های خارجی در بندر شهید رجایی

جمعی از مسئولان و کارشناسان واحد دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان طی حرکتی نمادین با حضور روی کشتی های خارجی پهلو گرفته در بندر شهید رجایی، فرا رسیدن سال جدید میلادی را به فرماندهان و خدمه مسیحی کشتی ها تبریک گفتند.

به گزارش فرینا، همزمان با نخستین روز از سال 2019 میلادی، جمعی از مسئولان، کارشناسان دریایی و راهنمایان کشتی به نمایندگی از مجموعه مدیریتی بزرگترین بندر تجاری ایران، در فضایی صمیمی با فرماندهان، افسران و خدمه کشتی‌های خارجی دیدار کرده و هدایایی را به آنان تقدیم کردند.
این برنامه نمادین که به همت روابط عمومی و واحد دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اجرایی شد، طبق یک سنت مرسوم، همه ساله همزمان با عید کریسمس و آغاز سال جدید میلادی در بنادر بین المللی از جمله بندر شهید رجایی برگزار می‌شود و کاپیتان‌ها و افسران کشتی‌های خارجی حاضر در این بندر مورد میهمان نوازی قرار می‌گیرند.
فرماندهان و خدمه کشتی ها نیز در اظهارات خود از این اقدام مسئولان و کارکنان بندر شهید رجایی ابراز قدردانی کردند.
لازم به ذکر است، بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته ترین بندر تجاری ایران محسوب می‌شود که با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه بیش از 100 میلیون تن کالا، هر ساله پذیرای حدود 4000 فروند انواع کشتی است.
یادآور می شود، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش از این طی پیامی به زبان انگلیسی فرا رسیدن عید کریسمس و جشن های آغاز سال 2019 میلادی را به عموم مسیحیان جهان، همه موحدان و حق پرستان دنیا بویژه دریانوردان تبریک گفته بود. 
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.