معاون هوانوردی و اموربین الملل سازمان هواپیمایی کشوری:

فرودگاه امام خمینی(ره) بیشترین سهم در اعزام و پذیرش مسافران نوروزی را به خود اختصاص خواهد داد

معاون هوانوردی و اموربین الملل سازمان هواپیمایی کشوری باحضور سرزده در ترمینال یک مسافری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن بازدید از جریان اعزام وپذیرش مسافران نوروزی به بررسی تغییرات و بهبود های انجام شده پرداختند.

به گزارش فرينا، حسن خوشخو با بیان این نکته که براساس آمارها و پیش بینی های انجام شده، شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) بیشترین سهم در اعزام و پذیرش مسافران هوایی در ایام نوروزی را در میان فرودگاه های کشور به خود اختصاص خواهد داد، رضایت خود نسبت به شرایط فراهم شده به منظور تکریم مسافران را اعلام داشت.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام نظارت مستمر این سازمان بر عملکرد شرکت های هواپیمایی به منظور حفظ کرامت مسافران نوروزی، از هموطنان خواست که با توجه به حجم بالای سفرهای پیش بینی شده نسبت به حضور در فرودگاه ها برنامه ریزی  مناسب داشته باشند تا فرآیند پذیرش پرواز به بهترین شکل و بدون هرگونه استرس صورت پذیرد.

خوشخو با اشاره به آخرین دستورالعمل ستادملی کرونا افزود: براساس این دستورالعمل برای ورود به کشور کارت واکسن تنها سندمورد نیاز می باشد و از مسافران تقاضا می شود نسبت به تهیه کارت واکسن معتبر(حداقل 2 روز) قبل از حضور در ترمینال اقدام نمایند.

وي در پایان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) به منظور استمرار شرایط مطلوب ، پیشاپیش سال 1401 را به همه همکاران خود تبریک گفت.

خانم زهرا كاظم پور امتیاز به خبر :