خرید تجهیزات توانبخشی مورد نیاز سالمندان به ارزش یک میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد اروند

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند از تهیه ویلچر، عصا و واکر به تعداد 36 عدد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان، خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مهدی موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای تأمین سلامت، سالمندان پر خطر شناسایی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی آبادان تفاهم نامه خرید 36 عدد ویلچر، عصا و واکر به مبلغ یک میلیارد ریال، فی مابین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به نیابت از مدیرعامل این سازمان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی آبادان به منظور ارتقاء شاخص سالمندان و حمایت از آنها در سطح منطقه، منعقد گردید.

موسوی تصریح کرد: روز گذشته پیرو این تفاهم نامه تجهیزات مورد نظر خریداری و در اخیتار پایگاه ها و مراکز بهداشتی، قرار گرفت.

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، خاطر نشان کرد: با عنایت به روند رو به سالمندی جمعیت کشور و اهداف سند ملی سالمندان و به منظور حمایت از سالمندان پرخطر شناسایی شده و امکان تبدیل آن به فرصت و چالش، این سازمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان اقدام به تأمین اقلام ذکر شده، نمود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :