برگزاری نخستین نشست تخصصی آشنایی با فرآیندهای صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

نخستین نشست تخصصی آشنایی با فرآیندهای صادراتی به همت معاونت توسعه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی این منطقه برگزار شد. 

به گزارش فرینا، سید محمد ظهوری در این نشست با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت جدید منطقه حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف تولید تا به بازاررسانی محصولات است، گفت: برای رسیدن به این مهم، برنامه‌های مختلفی طرح‌ریزی شده و نشست تخصصی آشنایی با فرآیندهای صادراتی آغازی برای این برنامه هاست.
ظهوری با اشاره به اقدامات دولت در عرصه بین‌المللی که گشایش‌های اقتصادی را به همراه خواهد داشت، ابراز کرد: شرکت های مستقر در منطقه باید این آمادگی را در خودشان ایجاد کنند تا بتوانند از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند.
در ادامه این نشست نازنین رجب مدیر صادرات شرکت آریان کیمیا تک با اشاره به حمایت‌ها و همکاری های خوب مدیریت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از امر صادرات، به تبیین موضوع اهمیت حضور شرکت ها در بازارهای صادراتی و چگونگی آن پرداخت. 
معرفی ظرفیت‌های صادراتی بازار عمان توسط اشعریون مدیر شرکت صادرات مانا تجارت پردیس و ارائه راهکارهای شناسایی بازارهای هدف صادراتی توسط موسویان مدیر صادرات پاپکو از دیگر بخش‌های این نشست تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :