راه‌اندازی پردیس دانشگاه علوم پزشکی در منطقه آزاد اروند بررسی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: راه اندازی پردیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در راستای توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش فرینا، علی زارعی در خصوص نشست مشترکی که با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی آبادان با موضوع توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان منطقه برگزار شد، ایجاد پردیس دانشگاه علوم پزشکی را ازجمله مباحث مهم مورد بحث عنوان کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند موافقت اولیه خود در خصوص همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آبادان را با در اختیار گذاشتن زمینی جهت ساخت مجموعه پردیس دانشگاهی، اعلام نمود.

زارعی، تصمیم‌گیری نهایی جهت مشارکت در ساخت پردیس دانشگاهی را منوط به تصمیم گیری هیأت مدیره این سازمان دانست و اظهار داشت: پس از مصوبه هیأت مدیره؛ زمین مذکور به دانشگاه علوم پزشکی بعنوان زیر ساخت تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: از اهداف ساخت پردیس دانشگاهی؛ راه اندازی دانشکده های پرستاری، داروسازی، دندانپزشکی و معاونت های زیرمجموعه، خوابگاه دانشجویی به منظورتوسعه و ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر، ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی و رسیدن به سطح بالاتر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: با دعوت از یکی از خیرین منطقه و با پیشنهاد در اختیار قرار دادن قطعه زمینی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، وی متعهد شد با هزینه شخصی بخش رادیو تراپی را با محوریت دانشگاه علوم پزشکی در آبادان راه اندازی و افتتاح بخش دیالیز در بیمارستان ولیعصر خرمشهر را نیز پیگیری کند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :