معاون هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد:

توسعه فرهنگ هوانوردی عمومی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام

معاون هوانوردی فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در اسفند 1402 گفت: توسعه فرهنگ هوانوردی عمومی یکی از بخش‌هایی است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این رویداد ملی شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

به گزارش فری، مجتبی شمس‌نژاد در نشستی با موسسات هواپیماهای فوق سبک که در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، افزود: تا برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، 58 روز باقی مانده و تلاش ما بر این است که در این نمایشگاه از تمام ظرفیت های بخش های دولتی و خصوصی فعال در حوزه هوانوردی استفاده کنیم.

شمس‌نژاد، توسعه فرهنگ هوانوردی عمومی را از مهم‌ترین بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: فعالان حوزه هوانوردی در کشور می‌توانند ضمن ثبت نام در سایت نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام به آدرس https://payamairshow.com/ برای دریافت غرفه و حضور در بخش های مختلف این نمایشگاه اقدام نمایند.

معاون هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام، با بیان اینکه برگزاری پنل‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است، بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام می‌توانند از مدت زمان باقی‌مانده برای شرکت در این نمایشگاه که دستاوردهای صنعت هوانوردی کشور در آن در معرض دید قرار داده می شود، استفاده کنند.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از 16 تا 19 اسفند 1402 به میزبانی فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :