تقویم مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات تدوین شد

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از تدوین تقویم کاری این مدیریت خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر رعایت حقوق شهروندی و جلب رضایت و تکریم قشموندان و گردشگران جزیره، این تقویم طراحی و از تاریخ 18 آذر ماه به اجرا درآمد.

افضلی نیکو با اشاره به اهداف تدوین تقویم مذکور افزود: بازدید و نظارت بر روند ارائه خدمات تمامی صنوف و تاسیسات گردشگری و بررسی سطوح رضایت شهروندان و گردشگران، بخشی از اهداف مورد نظر این تقویم است.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این بازدیدها تیمی متشکل از نمایندگان مدیریت بازرسی و شکایات سازمان منطقه آزاد قشم و نمایندگان اداره اصناف سازمان و شبکه بهداشت شهرستان قشم حضور دارند.

به گفته افضلی، در نخستین روز از اجرای تقویم بازرسی، سوپرمارکت های شهر قشم مورد بازدید قرار گرفتند.

وی با اشاره به پلمپ یک سوپر مارکت، گفت: یک مورد تعلیق و پنج اخطار کتبی حاصل این بازدیدها بوده و اقلام و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با حضور بازرسین، معدوم شد.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: روز دوم این تقویم به بازرسی از صنوف مرغ و گوشت، سوپرمارکت و میوه فروشی ها اختصاص داشت که با حضور نمایندگان اداره دامپزشکی شهرستان قشم و نمایندگان مدیریت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت اصناف سازمان منطقه آزاد قشم همراه بود.

افضلی ادامه داد: تخلفات مشاهده شده در این بازدیدها، مورد تذکر و صدور اخطاریه کتبی قرار گرفت.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم اذعان داشت: صنوف مرغ و گوشتی که به عرضه گوشت های فاقد برچسب وزارت بهداشت می پرداختند نیز با حضور نماینده دامپزشکی به اداره دامپزشکی شهرستان قشم معرفی شدند تا مطابق ضوابط این اداره، اقدامات قانونی صورت پذیرد.

گفتنی است، عملیات بازرسی بر اساس تقویم تهیه شده تا پایان سال جاری توسط تیم مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی شکایات و اداره اصناف منطقه آزاد قشم و نمایندگان شبکه بهداشت شهرستان قشم، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.