صدورکارت سوخت المثنی برای خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از صدور کارت سوخت المثنی برای خودروهای دارای پلاک منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، کیهان عباسیان گفت: در پی تصمیم دولت برای صدور مجدد کارت سوخت در کل کشور، اقدامات مربوط به صدور کارت سوخت المثنی خودروهای دارای پلاک منطقه آزاد قشم نیز با استعلام از پلیس +10 آغاز شد.
عباسیان افزود: براساس این سیاست گذاری، دارندگان خودرو پلاک منطقه آزاد قشم می توانند با در دست داشتن اصل کارت شناسایی و اصل برگ تائید مالکیت وسیله نقلیه به همراه کپی هر دو مدرک برای دریافت کارت سوخت المثنی اقدام کنند.
وی با اشاره به مدارک لازم برای گذراندن مراحل ثبت نام گفت: اصل کارت ملی و اصل بیمه نامه وسیله نقلیه به همراه کپی و پرداخت فیش به مبلغ 100 هزار ریال در دفتر پلیس + 10 از دیگر مدارک مورد نیاز برای صدور کارت سوخت المثنی در منطقه آزاد قشم است.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: براساس استعلام پلیس + 10، خودروهای دارای پلاک دولتی در این منطقه برای دریافت کارت سوخت المثنی باید معرفی نامه کتبی از اداره یا ارگانی که مالک خودرو می باشد به همراه داشته باشند.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب کشور واقع شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو