اتمام 23 طرح پژوهشي در منطقه آزاد ارس

به گفته مدير تحقيق و توسعه منطقه آزاد ارس؛ 23 طرح پژوهشي در منطقه آزاد ارس به اتمام رسيده است.
محمد رضا پور صالحي، مدير تحقيق و توسعه منطقه آزاد ارس با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: در سازمان منطقه آزاد ارس بخشي با عنوان مديريت تحقيق و توسعه فعاليت دارد که از تيم تحقيقاتي در زمينه واحد کارشناسي تحقيق و پژوهش، واحد کارشناسي مطالعات استراتژيک و واحد کارشناسي آمار تشکيل شده است.

وي ادامه داد: در اين راستا مجموعه فوق در مباحث گوناگوني چون؛ مطالعات و برنامه ريزي استراتژيک، مرکز اسناد و آمار و... فعاليت دارد.

پور صالحي بيان کرد: تعداد طرح هاي پژوهشي که در منطقه آزاد ارس صورت گرفته است، در زمينه 27 طرح پژوهشي بوده که تا کنون 23 طرح آن به اتمام رسيده است، که اين 23 طرح پژوهشي در قالب طرح هاي پژوهشي و امکان سنجي بوده است، که 19 طرح آن تحقيقاتي، 3 طرح آن در زمينه خوشه هاي کشاورزي، صنعتي ،بازرگاني و 5 طرح آن مربوط به ارزيابي زيست محيطي و پسماند ها بوده است.

وي اضافه کرد: در اين راستا 7 طرح پژوهشي امکان سنجي از 23 طرح پژوهشي به اتمام رسيده کاملا کاربردي شده اند و در آنها سرمايه گذاري اقتصادي صورت گرفته است و در رابطه با بقيه طرحهاي پژوهشي نيز راهکار و پيشنهادات اجرايي به سازمان ارائه شده است./206
امتیاز به خبر :