ظرفيت پهناي باند اينترنت کيش افزايش خواهد يافت

به گفته مدير کل دفتر مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش؛ با دوبرابرشدن ظرفيت پهناي باند ديتا در کيش قطعي اينترنت در اين جزيره به حداقل ممکن خواهد رسيد.
سعيد رازقي، مدير کل دفتر مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود: تلاش هاي مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش، با توجه به سابقه اي که ايشان در مخابرات دارد در بحث اينترنت به ثمر نشست.

وي افزود: با پيگيري هاي مديرعامل اين سازمان ظرفيت پهناي باند ديتا کيش تا دو برابر افزايش يافت.

رازقي خاطر نشان کرد: با دوبرابرشدن ظرفيت پهناي باند ديتا در کيش قطعي اينترنت در اين جزيره به حداقل ممکن خواهد رسيد.

مدير کل دفتر مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش بيان کرد:همچنين در راستاي توسعه و رونق هر چه بيشتر اين جزيره و ارائه خدمات تسهيلات به ساکنان، سرمايه گذاران و گردشگران اين جزيره مرجاني، سيستم STM1به منظور جلوگيري از قطعي مطلق اينترنت در کيش بين اين جزيره و بوشهر راه اندازي شده است.

وي بيان کرد: با راه اندازي اين سيستم جديد علاوه بر دو برابر شدن ظرفيت پهناي باند ديتا در کيش و افزايش 400 مگابايتي وضعيت مطلوبي براي انتقال ديتا در زمان قطع فيبرنوري در مسير کيش- بندر عباس به وجود خواهد آمد.

رازقي تصريح کرد: هدف از راه اندازي اين سيستم جديد به منظور جلو گيري از قطعي اينترنت در جزيره کيش به هنگام قطعي فيبرنوري در مسير کيش- بندر عباس – شيراز است که دراين راستا مسير جديد بين کيش – بوشهراحداث شده است./205

امتیاز به خبر :