700 نیروی بهداشت و درمان قشم، آماده خدمات در ایام نوروز 98

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50994
ساعت 11:40 شنبه 10 فروردين 1398
رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آمادگی 700 نیرو برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی با اشاره به حساسیت تامین سلامت شهروندان و گردشگران در ایام تعطیلات، اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی که از 15 اسفند ماه 97 آغاز و تا 15 فروردین ماه 98 ادامه دارد، هشت مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
بهزادی از حضور30 پزشک و بیش از 300 کادر بهداشتی و پیراپزشکی در روستاهای سطح جزیره خبر داد و گفت: مرکز شهید ذاکری شهر قشم و مرکز درگهان این شهر نیز به صورت شبانه روزی در حال ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروزی هستند.
رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم با 126 تخت، 10 پزشک عمومی و حضور تمام وقت متخصص طب اورژانس به همراه 40 پزشک متخصص، آماده خدمات رسانی به بیماران است.
به گفته بهزادی، 10 پایگاه فوریت های پزشکی، اورژانس دریایی، مطب ها و داروخانه های سیار در دو نوبت صبح و عصر در مجاورت پارک زیتون از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده در این ایام می باشد.
وی از حضور  10 اکیپ طرح تشدید بازرسی خبر داد و افزود: این اکیپ های بازرسی در سه شیفت صبح، عصر و شب به منظور بازرسی محیطی در سطح شهر قشم مستقر و آماده فعالیت می باشند.
رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم عنوان کرد: همچنین واحد های بهداشتی متشکل از تیم های بهداشت محیط و حرفه ای، بیماری های واگیر و غیر واگیر، سلامت خانواده، سلامت روان و فوریت های پزشکی 115 در سه شیفت آماده باش هستند تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای وارد عمل شوند.
بهزادی بیان کرد: همان طور که از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون حادثه جانی گزارش نشده، امید است تا پایان تعطیلات هیچ مشکلی بوجود نیاید و مهمانان جزیره قشم در آرامش و سلامت، سفر خوشی را در این منطقه تجربه کنند.
یادآور می شود، کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم  با ساماندهی و نظارت بر بهداشت اماکن عمومی و کنترل عملکرد واحدهای درمانی و بهداشت عمومی در شهرها و روستاهای جزیره به منظور تامین سلامت و بهداشت شهروندان و مهمانان نوروزی تشکیل شده است.

شناسه خبری: 50994

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟