تأسيس باشگاه تحقيق و توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور

معاون برنامه‌ريزي و هماهنگي امور مناطق آزاد گفت: در راستاي تعامل و هم‌انديشي متخصصين و پژوهشگران حوزه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي باشگاه تحقيق و توسعه (R&D) مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور تأسيس شد.
سيد محمودرضا حسيني، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود : باشگاه تحقيق و توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به صورت يک تشکل غيردولتي و غيرانتفاعي است که در راستاي تعامل و هم‌انديشي متخصصين و پژوهشگران حوزه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور با همکاري و حمايت مرکز امور مناطق آزاد و با مشارکت علمي مرکز بين‌المللي رشد قشم و دانشگاه بين‌المللي چابهار تأسيس مي شود.

وي در رابطه با اهداف اين باشگاه اظهار داشت : اين باشگاه قصد دارد جهت بهره‌گيري از دانش و تجربيات ارزنده افراد حقيقي و حقوقي در عرصه توسعه اقتصادي اين مناطق در حوزه‌هاي نفت و گاز، امور دريايي، زيربنائي، گردشگري، صنايع‌ کوچک و بزرگ،‌ترانزيت، فناوري اطلاعات و .... به زودي نسبت به عضوگيري گسترده متخصصين، فعالان و علاقه‌مندان اقدام کند.

حسيني تأمين هزينه هاي اين باشگاه را با بخش خصوصي دانست و تصريح کرد: کليه هزينه‌هاي اين باشگاه توسط بخش خصوصي تأمين مي‌گردد و با توجه به حضور فرهيختگان و متخصصين در اين باشگاه امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي حمايت‌هاي معنوي و تخصصي از اين باشگاه به عمل مي‌آيد.

/202
امتیاز به خبر :