اعضاء جديد هيأت مديره مناطق آزاد تعيين شدند

بر اساس پيشنهاد مرکز امور مناطق آزاد ، موافقت هيأت دولت و تائيد رئيس جمهور، محمود بهمني ،رئيس کل بانک مرکزي و حميد بهبهاني وزير راه و ترابري به ترتيب به مدت سه سال به عضويت هيأت مديره مناطق آزاد کيش و چابهار درآمدند.
سيد محمود رضا حسيني ، معاون برنامه ريزي و هماهنگي مرکز امور مناطق آزاد ، با بيان اين مطلب در رابطه با ساير انتصابات جديد در مناطق آزاد در گفتگو با خبرنگار بنا (bena ) افزود :بر اساس اين مصوبه که با امضاء معاون اول رئيس جمهور ابلاغ شده است روح ا... قهرماني چابک ، استاندار گيلان ،عطاءا... صدر ، معاون وزير راه و ترابري و رئيس سازمان بنادر و دريانوردي و بابک افقهي ، معاون وزير بازرگاني و رئيس کل سازمان توسعه و تجارت کشور نيز به عضويت هيأت مديره منطقه آزاد انزلي انتخاب شده اند .

سيد محمود رضا حسيني که طي حکمي به عنوان رئيس هيأت مديره و سرپرست منطقه آزاد انزلي منصوب شده است تصريح کرد : هيأت دولت همچنين با عضويت سيد رضا موسوي ، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي ، در هيأت مديره منطقه آزاد قشم نيز براي مدت سه سال موافقت کردند.

وي با اشاره به سياست جديد مرکز امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب مسئولين اجرايي در ترکيب هيأت مديره مناطق ازاد خاطر نشان کرد : بر اساس سياست هاي جديد مهندس بقايي ،معاون رئيس جمهور و دبير شوراي هماهنگي امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي ، از اين پس افرادي به عنوان عضو هيأت مديره مناطق آزاد انتخاب مي شوند که شخصيت حقوقي و مسئوليت اجرايي آنها در حل مشکلات و مسائل اين مناطق موثر باشد و ظرفيت هاي آنها بتواند مناطق آزاد را در دستيابي به اهداف اوليه تأسيس اين مناطق ياري رساند.
202
امتیاز به خبر :