احداث شعبه بين الملل دانشگاه پيام نور در منطقه آزاد ارس

عمليات اجرايي ساختمان جديد اداري و آموزشي شعبه بين الملل دانشگاه پيام نور منطقه آزاد ارس با هزينه 10 ميليارد ريال باتمام رسيده و بزودي افتتاح مي شود.
به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد ارس فرهاد اسماعيلي با اعلام اين خبر گفت: اين ساختمان آموزشي در فضايي به وسعت 4 هکتار و زيربناي 3 هزار مترمربع شامل بخش هاي اداري، آموزشي و خدماتي است که با بازسازي و توسعه يکي از فضاهاي اداري موجود در شهر جلفا ايجاد شده است.

وي افزود: هم اکنون 1100 دانشجو در ساختمان فعلي دانشگاه پيام نور منطقه آزاد ارس مشغول به تحصيل هستند.

اسماعيلي ادامه داد: سازمان منطقه آزاد ارس توسعه آموزش عالي را بعنوان يکي از استراتژيهاي برتر خود در سالهاي گذشته مورد توجه ويژه قرار داده و توانسته است با ايجاد بسترها و زيرساختهاي لازم براي استقرار شعب بين الملل دانشگاههاي معتبر کشور، تاکنون دانشگاههاي تبريز، علوم پزشکي تبريز، آزاد اسلامي، پيام نور و تهران را در اين منطقه مستقر کند.

وي ادامه داد: دانشگاههاي تبريز، علوم پزشکي تبريز، آزاد اسلامي و پيام نور بيش از 2200 دانشجو را در رشته ها و مقاطع مختلف کارشناسي، کارشناسي ارشد، دکترا و دکتراي حرفه اي جذب نموده اند و دانشگاه تهران نيز بزودي فعاليت خود را در منطقه آزاد ارس شروع خواهد کرد.

وي افزود: علاوه بر آن تقاضاي دانشگاههاي تربيت معلم آذربايجان، صنعتي اصفهان، زنجان و چند دانشگاه ديگر نيز در خصوص ايجاد پرديس در منطقه آزاد ارس در دست بررسي است.
امتیاز به خبر :