رويکرد جديد منطقه آزاد چابهار جذب سرمايه گذاران بومي است

سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاري - صنعتي چابهار با اشاره به رويکرد جديد اين سازمان در بحث سرمايه گذاري گفت : جذب سرمايه گذاران بومي به ويژه سرمايه گذاران استان سيستان و بلوچستان از رويکردهاي سازمان است که با جذب اين دسته از سرمايه گذاران مي توان زمينه جذب ساير سرمايه گذاران را فراهم کرد.
به گزارش بنا(bena) روابط عمومي سازمان منطقه آزاد تجاري – صنعتي چابهار مهندس سعيد رحيمي در ديدار با رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن زاهدان و اعضاي اين اتاق از جمله تجار و بازرگانان فعال با بيان اين مطلب گفت: بعد از گذشت 15 سال از فعاليت اين سازمان با اولويت راه اندازي ترانزيت هنوز بسترهاي لازم به منظور جذب و هدايت سرمايه گذاران مهيا نيست و ما به عنوان متولي کار بعد از عارضه يابي و آسيب شناسي در اين زمينه به اين نتيجه رسيديم که حلقه هاي اين کار را براي تکميل اين بسترآماده سازي کنيم .

رحيمي افزود: ايجاد خط کشتيراني تا بنادر، ابزارو ساز و کارهاي تخليه و بارگيري در بنادر منطقه آزاد و پسکرانه هاي لازم براي نگهداري و دپو و حمل و نقل بارهاي ترانزيتي با اولويت شبکه ريلي چهار حلقه ي اين کار هستند که هنوز اين حلقه هاي تکميل نشده است و ما درتلاش هستيم تابتوانيم اين حلقه هاي را به يکديگر اتصال دهيم .

سرپرست سازمان منطقه آزاد چابهار از تجار و بازرگانان زاهداني به عنوان مجريان موفق اين عرصه خواست پيشنهاد و راهکارهاي خود را درزمينه تجارت و بازرگاني به منظور توسعه و شکوفايي منطقه ارايه دهند تا بتوان با تعامل با يکديگر در شکوفايي اقتصادي منطقه گام برداشت.

در ادامه اين نشست تجار و بازرگانان مسائل و مشکلات خود مرتبط با بحث تجارت و بازرگاني در منطقه آزاد چابهار را مطرح کردند و سرپرست سازمان و ديگر مسئولان امر به بحث و بررسي مشکلات آنان پرداختند .

بر پايه همين گزارش مهندس سعيد رحيمي سرپرست سازمان منطقه آزاد چابهار و هيات همراه از کارخانه هاي توليدي و صنعتي شهرک صنعتي زاهدان بازديد و از صاحبان صنايع جهت ايجاد صنايع در منطقه آزاد چابهار و استفاده از تسهيلات سرمايه گذاري در اين منطقه دعوت به مشارکت کردند.
امتیاز به خبر :