واگذاري بيمارستان کيش به بخش خصوصي در دست مذاکره است

مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش اعلام کرد: واگذاري بيمارستان کيش به بخش خصوصي در دست مذاکره با چند شرکت بهره بردار است .
محمد علي محبي، مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) در خصوص بيمارستان کيش که طي 12 سال گذشته ساخته شده بود و قراربود بهره برداري آن به بخش خصوصي داده شود گفت: به منظور واگذاري بهره برداري بيمارستان 200 تختي کيش به بخش خصوصي بررسي هاي متعددي با شرکت هاي مختلف بهره بردار انجام شده است.

وي افزود: تاکنون سازمان منطقه آزاد کيش با سه گروه مختلف براي واگذاري بهره برداري بيمارستان 200 تخت خوابي کيش مذاکره کرده و در حال حاضر اين مذاکرات به مرحله مذاکره کاربردي رسيده است.

محبي افزود: البته از ابتداي کار بيش از 8 بهره بردار به منظور بهره برداري از اين بيمارستان متقاضي بودند که به تدريج از دور خارج شدند و درحال حاضر سه شرکت بهره بردار متقاضي هستند.

به گفته وي؛ در حال حاضرسازمان منطقه آزاد کيش بررسي هاي خود را انجام داده است که هر کدام از اين سه شرکت زودتر گام بردارند بهره برداري از اين بيمارستان ها به آنان داده خواهد شد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش تصريح کرد: برخي از اين متقاضيان بهره برداربخش خصوصي هستند که ازمشارکت خارجي ها نيز بهره مند هستند.

گفتني است ؛ بيمارستان 200 تختخوابي کيش که حدودا ساخت آن بيش از12 سال پيش انجام گرفته بود قرار است در راستاي اجراي بحث توريسم سلامت بهره برداري آن به بخش خصوصي واگذار شود ./205
امتیاز به خبر :