سيزدهمين جشنواره تابستاني کيش افتتاح شد

مراسم افتتاح سيزدهمين جشنواره تابستاني کيش شامگاه جمعه چهارم تيرماه جاري با شکوه خاصي در مرکز همايشهاي بين المللي کيش برگزارشد.
به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد کيش، در اين مراسم که همزمان با فرارسيدن سالروز ولادت باسعادت امام علي (ع) و با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش ، جمعي از مسئولان کشوري و محلي و جمع بيشماري از ساکنان کيش برپا شد اجراي موسيقي محلي ، نمايش طنز جمعه ايراني راديو سراسري و اجراي موسيقي احسان خواجه اميري از جمله برنامه هايي بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

در اين مراسم محمد علي محبي مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش با تبريک فرارسيدن ماه مبارک رجب و سالروز ولادت امام علي (ع) بر همکاري و همدلي بيش از پيش تمامي صنوف فعال در کيش جهت ارائه خدمات هر چه بيشتر به مسافران و گردشگران تأکيد کرد.

همچنين در بخش ديگري از اين مراسم حميدرضا ابطحي مديراجرايي سيزدهمين جشنواره تابستاني کيش با اشاره به برنامه هاي متنوع درنظر گرفته شده گفت: در ايام جشنواره امسال پيش بيني شده است تا در فضايي متفاوت،50 تن از هنرمندان خطاطي، موسيقي، سفالگري، گرافيک و نقاشي روي زمين در خيابان هنر، منتهي به تالار شهر محل برگزاري جنگ شبانه به اجراي هنرنمايي بپردازند.

وي با اشاره به اينکه در جشنواره امسال براي نخستين بار فستيوال آشـپزي برگزار مي شود افزود : با برنامه ريزي هاي بعمل آمده برنامه هاي ويژه جشنواره تابستاني کيش هر شب به مدت 50 دقيقه از شبکه يک سراسري سيما و همچنين از طريق تلويزيونهاي شهري تعبيه شده در پارکهاي تهران پخش خواهدشد.

يادآور مي شود در راستاي ارائه خدمات و تسهيلات هر چه بيشتر سازمان منطقه آزاد کيش به ساکنان و بوميان کيش ، اسناد مالکيت 50 تن ازبوميان اين جزيره آماده واگذاري شد که در حاشيه اين مراسم به شکل نمادين اسناد مالکيت به شش تن از آنان اهداء شد.

سيزدهمين جشنواره تابستاني کيش با شعار''يک دنيا، يک ايران، يک کيش'' همراه با برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و تفريحي و اهداء جوايز از روز سه شنبه هشتم تيرماه جاري در تالار شهر جزيره کيش آغاز مي شود و تا دوم مهرماه ادامه خواهد داشت.
امتیاز به خبر :