سامانه بازرسی الکترونیکی تامین اجتماعی جزیره قشم رونمایی شد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در آغازین روز هفته تامین اجتماعی و در دیدار با رییس و کارکنان اداره تامین اجتماعی قشم از آمادگی کامل این سازمان برای افزایش تعامل با این اداره خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی هم زمان با هفته تامین اجتماعی و در دیدار با رییس و کارکنان اداره تامین اجتماعی قشم از آمادگی کامل این سازمان برای افزایش تعامل با این اداره در جهت هرگونه حرکت روبه جلو در این مجموعه خبر داد.
حمیدرضا مومنی در نشست مشترک با رییس و کارکنان تامین اجتماعی قشم گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان های مهم پشتیبانی کننده در کشور است و برای اثربخشی تعهدات این سازمان سایر واحدهای اقتصادی باید کارکرد مثبت و شفاف داشته باشند.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی در سطح کشور در حوزه بیمه و درمان خدمات خوبی به مردم ارائه می کند و ارتقای این خدمات به خصوص خدمات درمانی در جزیره قشم ضروری است و ما آمادگی هرگونه همکاری برای افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره را داریم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: برای راه اندازی بیمارستان پیامبراعظم (ص) قشم بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال هزینه شد ولی به دلیل کمبود کادر درمانی و پزشک متخصص مردم هنوز از کارکرد این مجموعه رضایت کامل ندارند و با افزایش همکاری بین تامین اجتماعی، سازمان منطقه آزاد و شبکه بهداشت درمان می توان کیفیت ارائه خدمات در این مجموعه را افزایش داد.
مومنی از ضرورت تجهیز و راه اندازی درمانگاه جی جیان سخن گفت و افزود: برای آسایش مردم و صرفه جویی در هزینه و زمان آنان در آینده ای نزدیک بیمارستان جی جیان را تجهیز و راه اندازی می کنیم و از مجموعه تامین اجتماعی تقاضا داریم پیشنهادات و نظرات خود در مورد چگونگی اداره این بیمارستان را به ما اعلام کنند.
وی با اشاره به برنامه سازمان منطقه آزاد قشم برای ایجاد 20 هزار شغل در سال جاری، تاکید کرد: نظارت دقیق مجموعه تامین اجتماعی کمک بسزایی در نظام مند شدن این رویداد خواهد دشت.
مومنی آگاهی از وضعیت جامعه و جمع آوری اطلاعات را اولین گام در برنامه ریزی منسجم و کارآمد دانست و افزود: بانک اطلاعاتی حوزه زنان و خانواده غرب جزیره به دست مشاور اموربانوان سازمان در حال تدوین است و با همفکری مجموعه تامین اجتماعی به دنبال اولویت بندی و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.
این نشست سامانه بازرسی الکترونیکی تامین اجتماعی به دست رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم رونمایی شد، کلیه اطلاعات کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی و آخزین وضعیت بیمه شدگان در این سامانه ثبت و به طور مستمر رصد می شود. همچنین رییس و کارکنان تایمن اجتماعی قشم با اهدای لوح یادبود از زحمات و خدمات مومنی تقدیر کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :