آغاز ساخت سریال «اوجا داغلار» در منطقه آزاد ماکو

ساخت سریال اوجا داغلار در 26 قسمت با هدف معرفی منطقه آزاد ماکو آغاز شد.

به گزارش فرینا، تهیه کننده این سریال هدف از تهیه سریال اوجاداغلار را معرفی ظرفیت های تاریخی، طبیعی، انسانی، علمی، عمرانی، اقتصادی، منطقه آزاد ماکو به هموطنان در سایر شهرها عنوان کرد.
فرزین صالحی افزود: این سریال به زبان ترکی در قالب 26 قسمت 45 دقیقه ای ساخته می شود.
وی با بیان اینکه این سریال با موضوع اجتماعی در حال ساخت است افزود:حدود 6 ماه برای فیلمبرداری، پیش تولید، تولید، صداگذاری، تدوین و سایر اقدامات زمان پیش بینی شده که 60 نفر به عنوان عوامل اصلی در سریال اوجا داغلار مشغول فعالیت هستند.
تهیه کننده سریال اوجا داغلار بر بومی بودن بازیگران در این سریال تاکید کرد و گفت:در ساخت این فیلم از استعدادهای ماکو به نحو احسن استفاده شده و زمینه ای برای شناسایی و پرورش استعداد های بومی را فراهم کرده است.
صالحی هدف از تهیه بخش هایی از این سریال در دانشگاه آزاد اسلامی ماکو گفت : با توجه به ظرفیت های علمی و انسانی و بخصوص استعدادهای جوانان موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو باعث شد بخش هایی از این سریال را در این دانشگاه تهیه کنیم و یکی از شخصیت های اصلی داستان به نام سارا در نقش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو ایفای نقش می کند.
رامین اصغری کارگردانی این سریال بر عهده دارد وفرزین صالحی نیز تهیه‌کننده اوجاداغلار است و بابک لطفی خواجه پاشا، منصور باغبان و رامین اصغری از نویسندگان این سریال هستند.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :